کد خبر: ۸۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
‌مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه فرصت اندکی برای آماده سازی این تیم مانده است، گفت: انتخاب فکری درست بود. باید هر چه سریعتر تمرینات تیم را آغاز کند.

استقلال دیگر زمان را از دست ندهد/ فکری شایسته این انتخاب بودبه گزارش خبرداغ، غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با مهر در مورد انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان گفت: خوشحالم که بالاخره یکی از بازیکنان با تعصب استقلال که سالها برای این تیم زحمت کشیده به عنوان سرمربی سکان هدایت پسران آبی را به عهده گرفته است.

مهاجم سابق استقلال تصریح کرد: یکی از فاکتورهای مثبتی که محمود فکری دارد این است که او پله پله حرکت کرد تا به سرمربیگری استقلال برسد.  فکری از لیگ یک شروع کرد چند سال در لیگ یک مربیگری کرد و حتی توانست نفت مسجد سلیمان را از لیگ یک به لیگ برتر برساند.  وی با نساجی هم در فصل گذشته عملکرد موفقی داشت و توانست این تیم را از پائین جدول به بالا برساند و این نشان می دهد که او مرد بی حاشیه ای است که تنها تمرکزش بر روی موفقیت تیمش است و نمی خواهد اجازه دهد تا شیعه ها به خودش و تیم آسیب برساند.

مهاجم سابق استقلال در مورد شروع لیگ بیستم هم گفت: قرار است از دهم آبان ماه لیگ بیستم شروع شود. استقلال کمترین زمان را برای آماده سازی تیمش دارد. ضمن اینکه یکی دو بازیکن را هم در فصل آینده نخواهد داشت. بنابراین کادر فنی استقلال باید تمرینات را زودتر شروع کنند تا بتوانند تا دهم آبان ماه که لیگ شروع می‌شود به آمادگی کامل برسند.

فتح آبادی در پایان خاطرنشان کرد: حالا که سرمربی انتخاب شده وظیفه هواداران پررنگ تر می‌شود و آنها باید بیشتر از تیم خود حمایت کنند. طرفداران استقلال به خوبی شرایط را درک می کنند و می دانند که کار سختی در پیش خواهند داشت اما به طور حتم با حمایت از فکری و درست کردن جوی آرام برای کادر فنی و بازیکنان می توانیم شاهد یک استقلال موفق در لیگ بیستم باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: