کد خبر: ۸۶۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۳۷۲
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه در ماجرای شکایت النصر عربستان برخی افراد داخلی بازی کثیف را شروع کردندن، گفت: خوشحالم در تیمی حضور دارم که احساس می کنم فرزندش هستم.

بازی «کثیف» النصر را داخلی‌ها شروع کردند/ فرزند پرسپولیس هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با صعود به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شانس دوباره ای برای رسیدن به جام قهرمانی این مسابقات پیدا کرده است. پرسپولیس که در سال ۲۰۱۸ با برانکو ایوانکویچ به فینال رسیده بود امسال با درخشش در قطر که میزبانی مسابقات را از هفته سوم مرحله گروهی به دلیل شیوع ویروس کرونا بر عهده گرفته بود، آن را تکرار کرد تا حالا سرخ ها رویایی قهرمانی را با کادر فنی ایرانی خود در سر بپرورانند.

حمید مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند فینالیست شدن این تیم راجع به اتفاقات و حاشیه های پیرامون پرسپولیس صحبت کرد.

با کمترین امتیاز بیشترین امید را به قطر بردیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه پرسپولیس با وجود تنها یک امتیاز از دو بازی ابتدایی خود راهی قطر شد، گفت: درست است کمترین امتیاز را داشتیم اما بیشترین امید را در چمدان هایمان گذاشتیم و به قطر بردیم. چون هدفمان مشخص بود. توان تیمی زیادی برای موفقیت داریم که بخشی از آن را در آسیا نشان دادیم.

آقا یحیی روز اول حرف آخر را زد

دستیار اول یحیی گل محمدی در کادر فنی پرسپولیس افزود: وقتی آقای گل محمدی با باشگاه قرارداد بست بلافاصله جلسه ای را با دستیاران و بازیکنان تیم برگزار کرد. همان روز اول، حرف آخر را زد.  فینال لیگ قهرمانان آسیا را هدف تیم عنوان کرد و جام را در دستان کاپیتان تیم برای بازیکنان تصویرسازی کرد.

دچار قضاوت زودهنگام شدیم

مطهری در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر درباره عملکرد درخشان بازیکنان تازه وارد این تیم که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شدند یادآور شد: متاسفانه خیلی زود مورد قضاوت اشتباه قرار گرفتیم ولی در همان روزهای یارگیری به هدفمان فکر کردیم و تن به حاشیه ندادیم. ذهن بازیکنان تازه وارد تیم و نقش تعیین کننده قدیمی ها باعث شد اتحاد پرسپولیس در همان روزهای نخست حضور در قطر برای برگزاری ادامه بازیهای لیگ قهرمانان آسیا شکل گیرد.

جزئیات مشکلات پرسپولیس همیشگی است

مطهری افزود: یک تیم واقعی بودیم. میزبانی قطر هم فوق العاده بود. اگر صحبت از برخی مشکلات داخلی شد نیازی به تشریح و بیان جزئیات نداریم. نمی خواهیم خانواده ای که تشکیل دادیم شادی اش به هم بریزد. این مشکلات، همیشگی بوده است.

بازی کثیف النصر را داخلی ها شروع کردند

مطهری درباره شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس بابت استفاده از بازیکنان جدید خود تاکید کرد: بازی کثیف را داخلی ها شروع کردند و النصر آن را در آسیا علنی کرد. همه چیز واضح بود که هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

دلم سوخت، حالم بد شد

مطهری افزود: وقتی می دیدم برخی افراد از داخل کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند حالم بد شد. هیچ کلمه سخیفی وجود ندارد تا لقب این افراد شود. دلم هم سوخت که نماینده یک مملکت هستیم اما چنین رفتارهایی رخ می دهد.

یک نفر نه؛ کل تیم عالی بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد درخشان حامد لک و مدافعان این تیم گفت: در طول بازیهای لیگ قهرمانان که در کشور قطر داشتیم تنها دو گل از روی نقطه پنالتی خوردیم که نشان می دهد دفاع تیمی منحصر به فردی داشتیم.

صحبت های روانی یحیی ورق را برگرداند

مطهری با اشاره به مظلومیت پرسپولیس در بازی با النصر عربستان افزود: چند دقیقه ای تا جلسه فنی پایانی که قبل از بازی در برنامه داشتیم مانده بود که آقای پیروانی اعلام کرد عیسی آل کثیر محروم شده است. شوکه شدیم اما آقا یحیی در جلسه فنی با صحبت های غرورانگیزی که کرد ورق را برگرداند. جملات کلیدی و روانی سرمربی تیم نقش زیادی در بازگشت آرامش به قلب بازیکنان داشت.

یک آسیا را شکست دادیم

وی افزود: با شکست النصر تنها یک باشگاه و تیم سرمایه دار را نبردیم بلکه آسیا را شکست دادیم.

از نساجی مازندران پیشنهاد دارم

مطهری درباره شایعه جدایی از پرسپولیس و قبول هدایت نساجی مازندران تصریح کرد: نمی خواهم درباره جزئیات صحبت کنم ولی باید بگویم چنین پیشنهادی مطرح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: