کد خبر: ۸۶۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۹
رییس جمهور گفت: هر فردی که ماسک نزند ۵۰ هزار تومان جریمه می شود و همچنین هر فردی که بیماری خود را اعلام نکند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شود. روحانی همچنین گفت: رانندگان تاکسی اگر ماسک نزنند ۱۰۰هزار تومان جریمه می‌شوند و هر مسافر بدون ماسکی که سوار کنند ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

روحانی: اگر کسی در تهران از ماسک استفاده نکند، ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود / جریمه کسی که بیماری خود را اعلام نکند ۲۰۰ هزار تومان است / نیروی انتظامی و بسیج وظیفه این جریمه را به فرد متخلف اعلام می‌کنندرییس جمهور گفت: هر فردی که ماسک نزند ۵۰ هزار تومان جریمه می شود و همچنین هر فردی که بیماری خود را اعلام نکند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز شنبه طی سخنانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه همه افراد جامعه باید در اجتماعاتی که حاضر می‌شوند از ماسک استفاده کنند، گفت: اگر کسی از ماسک استفاده نکند پنجاه هزار تومان جریمه می‌شود و نیروی انتظامی و بسیج ما این وظیفه را بر عهده دارند که جریمه را به فرد متخلف اعلام کنند.

وی افزود: این طرح فعلا مربوط به تهران بزرگ است و بعد می‌تواند در صورت نیاز در سایر شهرها انجام شود.

روحانی همچنین گفت: رانندگان تاکسی اگر ماسک نزنند ۱۰۰هزار تومان جریمه می‌شوند و هر مسافر بدون ماسکی که سوار کنند ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: