کد خبر: ۸۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۲۷۸
حسن روحانی به حواشی مربوط به لغو جلسه سران قوا و همچنین حضور رئیس مجلس در بیمارستان مربوط به بیماران کرونایی واکنش نشان داد. او گفت: در تمام مواردی که در این مدت شک کردم از ستاد کرونا سوال کردوم و هرچه آنها دستور دادند، عمل کردم. کسی نمی تواند برود وسط سیل بایستد، صدای سیل را هم بشنود و بگوید می ترسی وسط رودخانه بایستی؟ خب نترس، بایست تا آب بیاید تو را ببرد. زلزله آمده و همه جا را می لرزاند. می گوید می ترسی زیر این سقف باشی؟ می گوید من نمی ترسم و زیر این سقف می ایستم؛ خب نترس، بایست تا آوار بیاید روی سرت.

واکنش روحانی به لغو جلسه سران قوا و حضور قالیباف در بیمارستان: هر جلسه ای را منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا کرده ام / خدا به ما عقل داده؛ کسی نمی‌تواند برود وسط سیل و بگوید من نمی‌ترسم؛ خب نترس؛ وایسا تا آب تو را ببردحسن روحانی به حواشی مربوط به لغو جلسه سران قوا و همچنین حضور رئیس مجلس در بیمارستان مربوط به بیماران کرونایی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، رئیس جمهور گفت: همه ما باید تابع تصمیمات ستاد کرونا باشیم و هیچ استثنایی هم نداریم. این تاکید رهبری معظم انقلاب است. این قانون کشور و وظیفه ملی و شرعی ماست و همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم..

او افزود: خداوند به ما عقل داده و قبل از شرع با عقل موظفیم سلامت خود را حفظ کنیم. شرع و قانون و شرایط بهداشت جهانی هم همین را به ما می گوید.

روحانی گفت: هرجا که رشد فرهنگی و اجتماعی باشد بر کرونا پیروز می شود و اگر این شد پایین بیاید و توجه به قانون نکنیم، عکس قضیه رخ می دهد.

او گفت: در تمام مواردی که در این مدت شک کردم از ستاد کرونا سوال کردوم و هرچه آنها دستور دادند، عمل کردم. کسی نمی تواند برود وسط سیل بایستد، صدای سیل را هم بشنود و بگوید می ترسی وسط رودخانه بایستی؟ خب نترس، بایست تا آب بیاید تو را ببرد. زلزله آمده و همه جا را می لرزاند. می گوید می ترسی زیر این سقف باشی؟ می گوید من نمی ترسم و زیر این سقف می ایستم؛ خب نترس، بایست تا آوار بیاید روی سرت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: