کد خبر: ۸۶۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۶
خبر جدایی ستاره تیم فوتبال النصر عربستان از این تیم تکذیب شد.

تکذیب خبر جدایی گلزن النصر به پرسپولیس از تیم سعودیبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، «عبدالرزاق حمدالله» ستاره مراکشی تیم فوتبال النصر عربستان است که در روزهای گذشته خبرهایی از دلخوری او از تیم النصر و احتمال جدایی اش از این باشگاه مطرح شده بود. این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا هم از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را باز کرده بود.

یک منبع آگاه در باشگاه النصر خبر جدایی حمدالله را تکذیب کرد و به سایت «کوره» گفت: همه چیز در باشگاه طبیعی است. حمدالله مدام با مسئولان النصر در تماس است و احترام زیادی بین طرفین وجود دارد. این بازیکن هیچ قصد و نیتی هم برای ترک تیم ندارد. برعکس حمدالله کاملا به دنبال موفقیت های بیشتر با النصر است.

این منبع آگاه در خصوص پرداخت دیرهنگام مطالبات حمدالله و اینکه وی درخواست فسخ قرارداد کرده است، گفت: هر باشگاهی در دنیا در پرداخت دستمزدها تاخیر دارد.

وی در پایان بار دیگر جدایی حمدالله را تکذیب و بر ادامه کار او در تیم النصر تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: