کد خبر: ۸۶۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
تعداد بازدید: ۳۳۳
سیدعلی پزشک که پیش از این نیز در هیئت مدیره باشگاه سپاهان مسئولیت داشت مجدداً به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمد.

بازگشت عضو هیات مدیره به باشگاه سپاهانبه گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان،  تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه ایجاد شد.  

در راستای همکاری و استفاده از ظرفیت های راهبردی و مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه بر این ایده بود که با استفاده از توانمندی های یکی از مدیران شایسته و ورزشی این اداره کل در عضویت هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این مسیر را هموارتر و کاربردی تر و این هماهنگی را جامع تر نماید.

اما با وجود بررسی های متعدد و پیگیری های لازم، به دلیل منع انتصاب کارکنان دولت، موضوع قابل حل نبود و بر همین اساس سیدعلی پزشک که پیش از این نیز در هیئت مدیره باشگاه سپاهان مسئولیت داشت مجدداً به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمد و همچنین براساس حکمی از سوی محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان،  مجید رحیمی زاده به عنوان مشاور فنی ورزشی این باشگاه و مسئول انجمن هندبال سپاهان، همکاری و هم اندیشی خود را با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: