کد خبر: ۸۶۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۶۷
تیم ملی فوتبال ازبکستان در حالی خود را آماده بازی با ایران می‌کند که یکی از لژیونرهای این کشور اجازه خروج از کره جنوبی پیدا نکرد.

غیبت لژیونر ازبکستان مقابل ایران و انگیزه گرفتن انتقام پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، تیم ملی فوتبال ازبکستان با هدایت «وادیم آبراموف» تمرینات خود را برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران پیش می برد. این بازی قرار است ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه در تاشکند برگزار شود. 

ازبکستان «ایگور کریمتس» و «اونوروف» را به دلیل مصدومیت در تمرینات خود در اختیار نداشت. همچنین «جمشید اسکندروف» که در لیگ کره جنوبی بازی می کند، به دلیل شرایط قرنطینه و همه گیری ویروس کرونا اجازه خروج از این کشور را پیدا نکرد.

آبراموف سرمربی ازبکستان پیش از این مسابقه با تاکید بر اینکه تیمش مشکلی ندارد، گفت: اسکندروف به دلیل قوانین قرنطینه در کره جنوبی اجازه ترک این کشور را پیدا نکرد و ما بدون او بازی خواهیم کرد. 

وی افزود: همچنین دو بازیکن دیگر هم مصدوم هستند ولی سایر بازیکنان را در اختیار داریم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان همچنین با اشاره به باخت اخیر تیم پاختاکور به پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: بازیکنان من حس انتقام جویی دارند. نتیجه برایمان مهم است ولی در مسابقه با ایران و امارات باید وضعیت بازیکنانم را ارزیابی کنم. 

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: