کد خبر: ۸۶۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۹
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت بانک سرمایه برای سال مالی 1398 برگزار و صورت های مالی مربوطه به تصویب سهامداران این بانک رسید.

برگزاری مجمع سهامداران بانک سرمایه برای سال مالی 1398به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک سرمایه مجمع عمومی عادی این بانک با حضور 80.85 درصد سهامداران بطور فوق العاده و در نوبت دوم، در روز سه شنبه مورخ 15 مهر 1399 برگزار گردید.

گفتنی است در این جلسه که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور حداقلی سهامداران برگزار شده و به صورت زنده از صفحه آپارات بانک سرمایه برای عموم سهامداران پخش می گردید، بر اساس دستور جلسه از پیش آگهی شده، گزارش هیأت مدیره و نیز گزارش حسابرس و بازرس قانونی بانک سرمایه در خصوص عملکرد سال مالی 1398 ارائه و صورت های مالی مربوط به این سال به تصویب سهامداران بانک رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: