کد خبر: ۸۶۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۲۵۵
در نشستی که شامگاه دوشنبه وزیر ورزش با پیشکسوتان استقلال داشت، توصیه شد که تصمیم گیری در حوزه های مدیریتی و فنی به هیات مدیره سپرده شود.

در نشست پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش چه گذشت؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، شامگاه دوشنبه جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور در ساختمان وزارت ورزش نشستی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار کردند.

با اعلام روابط عمومی وزارت ورزش این نشست صرفا برای بهره‌گرفتن از نظرهای بزرگان استقلال برگزار شد.

طبق اطلاعیه صادر شده در این زمینه، مسعود سلطانی فر در نشست برگزار شده دو ساعت شنونده دغدغه‌های پیشکسوتان باشگاه استقلال بود و در آینده‌ای نزدیک نیز این دیدارها ادامه خواهد داشت.

سامان یافتن مدیریتی و فنی تیم استقلال مبحث عمده جلسه بود و هیچ صحبتی از گزینه‌ها یا شخصی خاص در حوزه فنی، سرمربیگری و مدیریت باشگاه مطرح نشد.حتی با توصیه وزیر ورزش و جوانان، تصمیم‌گیری به هیات مدیره و کمیته فنی، همراه با بهره‌گیری از نظر پیشکسوتان باشگاه استقلال سپرده شد.

در روزهای گذشته جمعی از مربیان سابق باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم آمادگی خود را اعلام کرده بودند که تمامی موارد به کمیته فنی و هیئت مدیره باشگاه استقلال انتقال داده شد.

در این نشست تاکید شد که وزارت ورزش و جوانان با جدیت به دنبال خصوصی‌شدن دو باشگاه  پرسپولیس و استقلال است و با حفظ آرامش، تدبیر و دوری از حواشی در کنار هیات مدیره دو باشگاه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: