کد خبر: ۸۶۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۹
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست بررسی و شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار با موضوع « سازمان تامین اجتماعی؛ جهش تولید» گفت: بهبود فضای کسب و کار با اصلاح مسیر حرکت ، دستیابی به اهداف را محقق می سازد.
شافعی :اقدام متفاوت وزارت کار در شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی نقشی اساسی در بهبود کسب و کار داردبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: اقدام متفاوت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه همکاران ایشان در شناسایی اولویت‌های فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در بهبود و رونق فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی بسیار موثر است. 
 وی  با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست افزود :  اصلاح مسیر حرکت و نگاه و ایجاد اعتماد مهمترین مسئله ای است که می تواند اهداف را محقق کند . 
شافعی،موضوعات مطرح شده در این نشست پیرامون بهبود فضای کسب و کار را بسیار مهم خواند و گفت: این موضوعات  اثر گذاری بالایی  در محیط کسب و کار دارد و می تواند محور پیگیری ها و توافق دوطرف قرار گیرد. 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود : اگر قرار باشد یک کار ماندگار انجام و  اصلاحاتی در روندهای گذشته اعمال شود ، باید بتوانیم فضای کسب و کار را در این شرایط تسهیل کنیم . 
شافعی در دیدار با شریعتمداری اظهار امیدواری کرد؛ اصلاحات اجرائی تا پایان دولت به نتیجه برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: