کد خبر: ۸۶۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
تعداد بازدید: ۴۷۴
روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا در شکایت باشگاه النصر از تیم پرسپولیس ایران دست به دامن فدراسیون جهانی شده و فیفا هم به AFC چراغ سبز نشان داده است!

چراغ سبز فیفا به AFC در شکایت النصر عربستان از پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، باشگاه النصر عربستان بعد از باخت به پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اقدام به شکایت از باشگاه ایرانی به بهانه عدم اجازه برای استفاده از بازیکنان جدید خود کرد.

روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز خود خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از شکایت النصر، از فیفا استعلام گرفته است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا از فیفا درباره شکایت النصر استعلام کرده است. این منبع اعلام کرد که النصر در شکایتش به کنفدراسیون آسیا تایید کرد که فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ مربی سابق خود حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید را نداشته است. این باشگاه مدارک مربوط به این شکایت را در پرونده ارسالی به کنفدراسیون آسیا ضمیمه کرده است.»

در مجموع اعتراض تیم النصر این است که ثبت نام بازیکنان جدید پرسپولیس یعنی حامد لک، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان، میلاد سرلک و سعید آقایی در زمان محرومیت این باشگاه از سوی فیفا رخ داده است. 

الریاضیه همچنین در بخشی از خبر خود آورده است: «فیفا به AFC چراغ سبز نشان داده تا تصمیمی که صلاح می داند اتخاذ کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: