کد خبر: ۸۶۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۳
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خنج گفت: کودک ۸ ساله‌ای که توسط فردی در شهرستان پارسیان از توابع استان هرمزگان ربوده شده بود، با تلاش ماموران انتظامی خنج در یکی از میدان‌های این شهر از چنگال فرد آدم ربا نجات یافت و به آغوش خانواده‌اش بازگشت داده شد.

کودک ۸ساله از چنگال آدم‌ربا رهایی یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خنج گفت: کودک ۸ ساله‌ای که توسط فردی در شهرستان پارسیان از توابع استان هرمزگان ربوده شده بود، با تلاش ماموران انتظامی خنج در یکی از میدان‌های این شهر از چنگال فرد آدم ربا نجات یافت و به آغوش خانواده‌اش بازگشت داده شد.

سرهنگ کرامت‌الله کریمی، عصر یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: در پی درخواست همکاری پلیس پارسیان (از توابع استان هرمزگان) از نیروی انتظامی شهرستان خنج برای نجات جان این کودک ۸ ساله از دست فرد آدم ربا و همچنین دستگیری رباینده این کودک، ماموران انتظامی خنج در قالب یک عملیات، خودرو سواری پراید را که حامل این کودک بود در یکی از میدان‌های این شهر متوقف کردند و این کودک پارسیانی را در صحت و سلامت نجات دادند.

وی افزود: ماموران همچنین رباینده این کودک را که از اهالی یکی از شهرستان‌های جنوب شرقی استان فارس است، دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.

کریمی، علت این آدم ربایی را اختلاف مالی رباینده با پدر این کودک ربوده شده عنوان کرد.

شهرستان خنج در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: