کد خبر: ۸۶۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۳۶۵
مهران رجبی پس از گذراندن دوران ابتلا به بیماری کرونا، یکشنبه (۱۳ مهر ماه) از بازگشت مقابل دوربین خبر داد.
مهران رجبی دوباره مقابل دوربین رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مهران رجبی پس از گذراندن دوران ابتلا به بیماری کرونا، یکشنبه (۱۳ مهر ماه) از بازگشت مقابل دوربین خبر داد.
 
 
 
این بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش در پی ابتلا به بیماری کووید ـ۱۹ به بیمارستانی در زنجان منتقل شده بود، امروز با انتشار تصویری از گریم خود در سریال «شهید شهریاری» در اینستاگرام، از پیوستن دوباره به عوامل این سریال خبر داد.
 
مهران رجبی تنها یک روز پس از آغاز تصویربرداری سریال «شهید شهریاری» در زنجان متوجه علائم کرونا شده و توسط عوامل سریال به بیمارستانی در این شهر منتقل شد.
 
این بازیگر ۱۵ روز در بیمارستان بستری بوده و دوشنبه (۷ مهر ماه) از بیمارستان مرخص شد. اکنون با گذشت کمتر از یک هفته از زمان مرخص شدن و بهبودی، رجبی بازی در سریال جدیدش را آغاز کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: