کد خبر: ۸۶۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۳۷۰
معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با با اشاره به تعطیلی یک هفته ای مدارس تا ١٨ مهرماه به دلیل شیوع کرونا ویروس بر اساس تصمیم ستادملی کرونا گفت: این تعطیلی تنها مربوط به عدم حضور دانش آموزان در مدارس است و آموزش مجازی طبق روال قبلی انجام می شود بنابراین آموزش دانش آموزان تعطیل نیست و به صورت آنلاین و غیرحضوری ادامه دارد.

معاون استاندار تهران: آموزش مدارس تا ۱۸ مهرماه غیرحضوری و مجازی شد / هرگونه تعطیلی آموزش مجازی و شبکه شاد پیگرد قانونی خواهد داشتبه گزارش خبرداغ ؛ معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با تاکید بر دایر بودن آموزش مجازی مدارس گفت: برابر روال گذشته آموزش مجازی مدارس و کار شبکه شاد دایر خواهد بود.

حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی یک هفته ای مدارس تا ١٨ مهرماه به دلیل شیوع کرونا ویروس بر اساس تصمیم ستادملی کرونا گفت: این تعطیلی تنها مربوط به عدم حضور دانش آموزان در مدارس است و آموزش مجازی طبق روال قبلی انجام می شود بنابراین آموزش دانش آموزان تعطیل نیست و به صورت آنلاین و غیرحضوری ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: هرگونه تعطیلی آموزش مجازی و شبکه شاد پیگرد قانونی خواهد داشت و دانش آموزان باید آموزش را از طریق فضای مجازی و تدابیر اتحاذ شده برای این منظور دنبال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
تصمیم احمقانه ای گرفتن وقتی میگن تعطیل یعنی تعطیل دیگه مدارس تعطیل کادراداری بیان مدرسه این یعنی چی الان مگه کادرضدکروناهستین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: