کد خبر: ۸۶۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۱۲
نام سرمربی جدید استقلال تا فردا شب اعلام می‌شود

سرمربی استقلال تا فردا شب اعلام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: نام سرمربی جدید استقلال تا فردا شب اعلام می شود

نشست هیات مدیره استقلال امروز با حضور احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه برگزار می شود.

در روزهایی که استقلال نه سرمربی دارد و نه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره استقلال اولویت را روی انتخاب سرمربی گذاشته اند و قصد دارند بین گزینه های موجود هرچه زودتر سرمربی فصل آینده این باشگاه را معرفی کنند.

قرار است امروز اعضای هیات مدیره استقلال از ساعت 18 نشستی برگزار کنند و در آن گزینه های مختلف سرمربیگری این باشگاه را بررسی کنند.

در این بین شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی فصل آینده استقلال تا فردا شب از میان سه گزینه به نام های جواد نکونام، محمود فکری و فرهاد مجیدی انتخاب خواهد شد.

همچنین اعضای هیات مدیره استقلال برای انتخاب مدیرعامل باشگاه از پنجشنبه بررسی های خود را آغاز کرده و گفته می شود قرار است یک مدیر اقتصادی قوی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شود. هرچند که به اعضای هیات مدیره پیشنهادهایی شده که یکی از پیشکسوتان باشگاه را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: