کد خبر: ۸۶۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

جدایی مدافع تیم فوتبال سپاهان از جمع شاگردان نویدکیابه گزارش خبرداغ  و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدطیبی رسما از تیم فوتبال این باشگاه جداشد.

طی روز های گذشته محمدطیبی  با محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان و مسئولان این باشگاه مذاکراتی داشت و سرانجام امروز با دریافت رضایت نامه رسما از این تیم جدا شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در دیداری با محمدطیبی ، ضمن اهدای یادمان این باشگاه به وی ، برای این بازیکن ارزنده کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طیبی در حالی از سپاهان جدا شد که فولاد خوزستان خواهان عقد قرارداد با او بود اما به گفته سعید آذری مبلغ بالای صدور رضایتنامه و همچنین اظهارات منتسب به طیبی باعث شد تا فولاد قید این مدافع را بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: