کد خبر: ۸۶۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۴۷۶
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: حضور جواد نکونام در تیم استقلال را فعلا تکذیب می‌کنم.

حضور نکونام در استقلال را فعلا تکذیب میکنم/بیات حرمتش را نگه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سعید آذری درباره خبرهای مربوط به مذاکره باشگاه استقلال با جواد نکونام و اینکه این مربی می تواند با پرداخت ۲ میلیارد تومان از فولاد به استقلال برود، به برنامه «تهران ورزشی» گفت: من به این خبر صرفا در قالب شایعه نگاه می کنم و جواب شایعه را نمی دهم. جواد شرافتمندانه کارش را در فولاد شروع کرده است. او مدنظر استقلال، تراکتور و باشگاه های بزرگ بود که افتخاری برای فولاد است. منتظر روزی هستم که نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور دعوت به همکاری شود یا مربیانی مثل یحیی گل محمدی به عنوان مربی برای تیم ملی دعوت شود. اینها سال ها در سطح اول فوتبال کشورمان کار کرده اند. 

آذری ادامه داد: این خبر را (حضور نکونام در استقلال) فعلا تکذیب می کنم. جواد با تیم فولاد در اردوی کردان است. مذاکره ای با ما و جواد نشده است.

مدیرعامل فولاد در واکنش به این جمله که به کار بردن واژه «فعلا» در مورد نکونام و استقلال مشکوک است، اظهار کرد: منظورم از فعلا تا آخر لیگ است!

آذری در ادامه درباره اظهارات بیات مالک باشگاه سپیدرود که از رفع محرومیت باشگاه فولاد در پرونده انتقال محمد بلبلی انتقاد کرده بود، گفت: هرچه سعی می کنم حرمت بیات را به خاطر موی سپیدش نگه دارم، خودش پا را فراتر از ادب، اخلاق و بزرگتری می گذارد. آقای بیات به مفاد آیین نامه ها اشراف کامل ندارد. بر اساس حق قانونی اگر وارد چرخه نقل و انتقالات شده باشید این محرومیت شامل پنجره بعدی می شود.

مدیرعامل فولاد تاکید کرد: به باشگاه ما روز ۱۵ شهریور اعلام شد که محروم شده ایم. ما هم اعاده دادرسی کردیم و به درخواستمان رسیدگی شد. از بیات خواهش می کنم حرمتش را حفظ کند. چیزهایی در پرونده است که دوست ندارم باز شود؛ اگر باز شود برای خود بیات هم خوب نیست. آقای بیات این بار حرمت کوچکترها را نگه دارد. اگر قرار باشد از حق باشگاهم دفاع کنم با تمام وجود دفاع می کنم که برای بیات خوب نیست.

آذری همچنین در این گفتگو از منتفی شدن جذب محمد طیبی مدافع تیم سپاهان خبر داد و درباره روند مذاکره با سعید واسعی هم توضیحاتی داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: