کد خبر: ۸۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۴۹
دادستان گیلان خبر داد
دادستان گیلان، از بازداشت پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و گفت: دستگاه قضایی از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و مخلین امنیت جامعه حمایت می کند.

بازداشت ۵نفر از مهاجمین به بیمارستان رشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دادستان گیلان، از بازداشت پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و گفت: دستگاه قضایی از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و مخلین امنیت جامعه حمایت می کند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سیدمهدی فلاح میری از بازداشت مهاجمین به بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و اظهار کرد: پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پورسینای رشت بازداشت شدند.

 

وی در تشریح خبر بازداشت مهاجمین بیمارستان پورسینای رشت، گفت: این افراد تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه یکی از افراد بازداشت شده حین فرار و درگیری با مامورین انتظامی با شلیک پلیس متوقف شده است، تصریح کرد: دستگاه قضایی از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و مخلین امنیت جامعه حمایت می کند و شدیدترین مجازات قانونی را برای این افراد اعمال خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: