کد خبر: ۸۶۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۵
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه به سوال خبرنگاران در خصوص برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ترانزیت سلاح و ادوات نظامی از مسیر خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد ارمنستان پاسخ داد.

واکنش وزارت خارجه به ادعای انتقال سلاح به ارمنستان از خاک ایران: به هیچ وجه چنین اجازه ای نمی دهیم / کامیون‌های مورد اشاره مشغول ترانزیت کالاهای متعارف غیرنظامی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ترانزیت سلاح و ادوات نظامی از مسیر خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد ارمنستان، تاکید کرد: تردد کامیون و ترانزیت کالاهای متعارف غیرنظامی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه، بطور معمول همواره برقرار بوده و کامیونهای مورد اشاره نیز صرفا در همین چارچوب به فعالیت خود مشغول هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن نظارت دقیق و کنترل لازم بر روند جابجایی و ترانزیت کالا به کشورها، به هیچ وجه اجازه نمی دهد از خاک کشورمان برای انتقال سلاح و مهمات استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: