کد خبر: ۸۶۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۳۴
مسلم صالحی، نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس و اوراق بهادار نسبت به ورود سهم شرکت‌های جدید به بازار سرمایه ابراز امیدواری کرد و گفت: امید به سودآوری بورس با ورود این شرکت‌ها افزایش می‌یابد.

افزایش امید به سودآوری بورس با ورود شرکت‌های جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، مسلم صالحی، عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به بورس از جمله عواملی است که می‌تواند بورس را سودآور کند و تاثیر مثبتی بر این بازار گذارد.

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم‌اکنون نمایندگان استان فارس هم در تلاش هستند تا بتوانند شرکت‌های پتروشیمی و تولیدی بزرگ این استان را وارد بورس کنند و این رویه باید به صورت سراسری پیگیری شود.

امید را به مردم تزریق کنیم

نماینده مجلس یازدهم اظهار داشت: امروز باید مردم را به دستاوردهای نظام امیدوار کنیم تا بتوانیم مشارکت آنان در سرنوشت کشور را طی ماه‌ها و سال‌های آینده شاهد باشیم.

 

صالحی تصریح کرد: اکنون باید از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم متناسب با نیاز آنان بهره گرفت و این مهم نیز از مواردی است که افزایش امیدواری مردم را در پی خواهد داشت.

مشکلات کشاورزان را با جدیت دنبال می‌کنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم همچنین یکی از برنامه‌های جدی و در دستور کار نمایندگان مجلس یازدهم را توجه به بخش کشاورزی به ویژه در استان فارس و پیگیری مشکلات کشاورزان برشمرد و اظهار داشت: بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی کشاورزان شیراز با نام سایر استان‌ها عرضه می‌شود که باید این شرایط تغییر کند.
صالحی ادامه داد: کشاورزی باید به سمتی پیش برود که کشاورزان بتواننند متناسب با نیاز بازار و شرایط اقلیمی استان‌ها به تولید محصول بپردازند تا سودآوری و بازدهی کافی را برای آنان داشته باشد.

 این عضو ناظر مجلس یازدهم در شورای عالی بورس پیش از این با هدف بهبود وضعیت بازار سرمایه پیشنهاد داده بود که زمان افزایش سرمایه شرکت‌ها کاهش یابد؛ به عقیده وی در شرایط کنونی هر شرکت می‌تواند حداکثر هر ۶ ماه یکبار نسبت به افزایش سرمایه اقدام کند اما این مدت باید به سه ماه کاهش یابد.

«اقلید» از شهرستان‌های استان فارس به شمار می‌رود و مرکز آن شهری به همین نام است که بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: