کد خبر: ۸۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۷۷
مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا با بیان اینکه از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد داشته است، گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا و حضور در پرتغال با مهدی طارمی مشورت کردم.

با طارمی مشورت کردم/ از بلژیک و قطر هم پیشنهاد داشتمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، شهریار مغانلو درباره انتخاب تیم سانتاکلارا و حضورش در این تیم پرتغالی به «رادیو تهران» گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا تحقیق کردم. سانتاکلارا تیم خوبی است و مربی با شخصیت و کاربلدی دارد. می خواستم با تیم سانتاکلارا  به چیزهایی که مدنظر دارم برسم.

مهاجم سابق تیم پیکان با بیان اینکه از کشورهای قطر، بلژیک و دیگر تیم های پرتغال هم پیشنهاد داشته است، یادآور شد: در نهایت تیم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم اینجا برای کشورم الگوی خوبی باشم و به چیزهایی که در ذهنم هست برسم.

مغانلو در پاسخ به این سئوال که آیا قراردادش با تیم پرتغالی از نظر مالی رضایت بخش است؟ تاکید کرد: از لحاظ مالی می توانستم در ایران بالای ۴ - ۵ برابر قرارداد فعلی بگیرم. پول برایم مهم نیست. می خواهم به هدفم برسم و از انتخاب سانتاکلارا راضی هستم.

وی در خصوص اینکه آیا با دیگر لژیونرهای ایران در پرتغال هم مشورت کرده است؟ گفت: با مهدی طارمی درباره شرایط پرتغال صحبت کردم. تحقیق کرده بودم و از او مشورت گرفتم و چیزهای مثبتی گرفتم اما با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم.

مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا درباره جدیت پرسپولیس برای به خدمت گرفتنش اظهار کرد: جا دارد از پرسپولیس و باشگاه های دیگر مثل تراکتور و سپاهان تشکر کنم. از این باشگاه ها ممنون هستم ولی می خواستم به اروپا بیایم.

مغانلو در پایان اظهار امیدواری کرد که «لباس مقدس» تیم ملی را در آینده بپوشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: