کد خبر: ۸۶۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۲۶۷
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای گفت: وزیر خارجه عراق، پیام شفاهی مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور را به حسن روحانی رساند. در این بیانیه همچنین آمده است: دو طرف روابط دوجانبه را در تمامی زمینه ها بررسی کردند و از مواضع تهران در قبال عراق تمجید شد .

وزارت خارجه عراق: فؤاد حسین حامل پیامی شفاهی از کاظمی به روحانی بودخبرگزاری عراق نوشت: وزیر خارجه عراق، پیام شفاهی مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور را به حسن روحانی رساند.

به گزارش خبرداغ و به نقل از الفرات نیوز-«احمد صحاف» سخنگوی وزارت امور خارجه عراق امروز (دوشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: فؤاد حسین وزیر امور خارجه در آغاز سفر رسمی به ایران با حسن روحانی و سپس با محمد جواد ظریف و محمد باقر قالیباف دیدار کرد.

صحاف افزود: حسین حامل پیامی شفاهی از مصطفی کاظمی به حسن روحانی نیز بود که محوریت آن را تحولات اوضاع در منطقه، بررسی مهمترین احتمالات مورد انتظار و پیامدهای آن تشکیل می داد.

در این بیانیه همچنین آمده است: دو طرف روابط دوجانبه را در تمامی زمینه ها بررسی کردند و از مواضع تهران در قبال عراق تمجید شد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: