کد خبر: ۸۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۳
عباس عبدی در پاسخ به کیهان که پیشنهاد او برای استعفای روحانی را تلشا برای لبنانیزه کردن کشور خوانده بود، نوشت: با این حساب در هفت سال گذشته این اقایان خودشان دنبال لبنانیزه کردن کشور و ایجاد اغتشاش بودند و اقرار نمی‌کردند. واقعا این حد از تناقض فکری در میان آنان نوبر است. مهمترین هدفشان برای ورود به مجلس استیضاح روحانی بود حالا اگر کسی بگوید نیازی به استیضاح نیست خودتان بیایید هر کاری دوست دارید انجام دهید می‌شود لبنانیزه کردن کشور. فقط در یک کلمه باید گفت خجالت‌آور است.

پاسخ عباس عبدی به کیهان: با این استدلال، در ۷ سال گذشته این آقایان خودشان دنبال لبنانیزه کردن کشور و ایجاد اغتشاش بودند / واقعا این حد از تناقض فکری نوبر است / مهمترین هدفشان برای ورود به مجلس استیضاح روحانی بود؛ حالا شده لبنانیزه کردن کشور / خجالت‌آور استبه گزارش خبرداغ ، عباس عبدی در کانال تلگرامی خود در پاسخ به یادداشت کیهان نوشت:

کیهان: پیشنهاد اصلاح طلبان برای استعفای روحانی زمینه‌ای برای اغتشاش است / هدف آنها لبنانیزه کردن ایران است. کیهان نوشت: اصلاح‌طلبان که با بحران نقش و هویت دست‌وپنجه نرم می‌کنند، در آخرین راهکارهای فریبکارانه خود برای فرار از پاسخگویی به روحانی پیشنهاد داده‌اند تا از ریاست‌جمهوری استعفا دهد!؛ پیشنهادی که روز گذشته به تیتر اول یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای تبدیل شد.

با این حساب در هفت سال گذشته این اقایان خودشان دنبال لبنانیزه کردن کشور و ایجاد اغتشاش بودند و اقرار نمی‌کردند.

واقعا این حد از تناقض فکری در میان آنان نوبر است. مهمترین هدفشان برای ورود به مجلس استیضاح روحانی بود حالا اگر کسی بگوید نیازی به استیضاح نیست خودتان بیایید هر کاری دوست دارید انجام دهید می‌شود لبنانیزه کردن کشور. فقط در یک کلمه باید گفت خجالت‌آور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: