کد خبر: ۸۶۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۳۲۴
ماموران شهرداری شب گذشته جسد یک دختر جوان را در سطل زباله‌ای در خیابان آصف منطقه زعفرانیه پیدا کردند. با حضور ماموران کلانتری مشخص می‌شود، جسد متعلق به یک دختر ۲۵ ساله است که دست و پای او را با یک پارچه بسته و در داخل دو گونی که بهم دوخته شده است، قرار داده‌اند.

کشف جسد دختر ۲۵ ساله در سطل زباله‌ای در زعفرانیه تهرانماموران شهرداری شب گذشته جسد یک دختر جوان را در سطل زباله‌ای در خیابان آصف منطقه زعفرانیه پیدا کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، شب گذشته حوالی ساعت ۲۱ ماموران پاکبان شهرداری طی تماس با مرکز فوریت‌‌های پلیس ۱۱۰ از کشف یک جسد در داخل گونی در یکی از سطل‌های مکانیزه در خیابان آصف منطقه زعفرانیه خبر می‌دهند.

با حضور ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند در محل کشف جسد مشخص می‌شود، جسد متعلق به یک دختر ۲۵ ساله است که دست و پای او را با یک پارچه بسته و در داخل دو گونی که بهم دوخته شده است، قرار داده‌اند.

این جسد که در داخل سطل زباله کشف شده است، فاقد هر گونه آثار ضرب و جرح بوده و از ظواهر مشخص بوده است که ساعات طولانی از مرگ این دختر جوان نگذشته است.

با حضور ماموران آگاهی و تشخیص هویت، پرونده در خصوص کشف این جسد تشکیل و بررسی در خصوص آن ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: