کد خبر: ۸۶۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۲
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اجازه دهند عموم مردم برای داشتن خودرو ثبت نام کنند و در طول سالیان بعد خودروی خود را دریافت کنند التهابات بازار خودرو کاهش پیدا می‌کند که این روش مانند سهمیه حج است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جعفر قادری نماینده مردم در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه مجلس یازدهم امیدهای زیادی را در دل مردم ایجاد کرده و دقت این مجلس موجب افزایش این امید شده و بی‌دقتی موجب یاس خواهد شد، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که انتظارات مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم که مجلسی انقلابی است برآورده شود.

نماینده شیراز در مجلس  گفت:‌ نمایندگان باید در اظهارنظرها و عملکردشان شأن مجلس را حفظ کرده و موجب برنامه‌ریزی دشمنان برای تضعیف مجلس نشوند. مرکز پژوهش‌های مجلس باید اقدامات لازم را برای اعطای پژوهش‌های تخصصی به نمایندگان جهت تصمیم‌گیری در مجلس ارائه کند در غیر این صورت این حجم از نیرو و سرمایه در آنجا بی‌فایده است.

وی با بیان این‌که ‌نباید کارهایی در مجلس صورت گیرد که موجب هزینه برای مجلس شود، اظهار داشت: واگذاری خودرو چیز جدیدی نیست ولی هیأت رئیسه مجلس می‌توانست تصمیمی کم‌هزینه‌تر اتخاذ می‌کرد و می‌توانستیم با خودروهای اجاره‌ای کارمان را پیش ببریم.

نماینده شیراز در مجلس افزود: از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می‌خواهم در زمینه ترخیص اجناس و کالا از گمرک و تجهیزات دپو شده در آنجا دستورات لازم را صادر کند. 

قادری  گفت: از نمایندگان استان خراسان رضوی می‌خواهم درخواست خود از رئیس‌جمهور را برای دریافت سهمیه اختصاصی سنگ آهن از استان فارس را پس بگیرند. در غیر این صورت استان خوزستان هم می‌تواند نفت خود را به کشور و دیگر استانها ندهد.استان سوگلی در کشور نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که این نماینده و این مسئول در کشور پست بالایی دارد که این کار می‌تواند باعث بی‌عدالتی در کشور شود.

وی گفت:‌ اگر اجازه دهند عموم مردم برای داشتن خودرو ثبت نام کنند و در طول سالیان بعد خودروی خود را دریافت کنند التهابات بازار خودرو کاهش پیدا می‌کند که این روش مانند سهمیه حج است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: