کد خبر: ۸۶۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس یازدهم به حواشی که برای آن ایجاد می‌کنند توجهی نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در چارچوب وظایف خود با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به ایمان به خداوند و باور به سنت‌های الهی مشکلات مردم را برطرف کند.

اولین واکنش قالیباف به ماجرای دناپلاس و واکسن آنفلوآنزا: مجلس به این حواشی توجهی نداردرئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس یازدهم به حواشی که برای آن ایجاد می‌کنند توجهی نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در چارچوب وظایف خود با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به ایمان به خداوند و باور به سنت‌های الهی مشکلات مردم را برطرف کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در آیین افتتاح نمایشگاه دایمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوا و فضای سپاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت ایران می‌باشد و من این هفته را به یکایک ملت عزیز ایران و همه رزمندگان، جانبازان و ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهدا که همیشه سایه سر ما بودند تبریک می‌گویم. امروز در جریان بازدید از این نمایشگاه بنده از جهات مختلف به یاد تاریخ دفاع مقدس از آن مقطع تا به امروز افتادم.

اختصاص دناپلاس اتومات با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار و همچنین به صورتی اقساطی به نمایندگان و همچنین تخصیص ۱۵۰۰ دوز واکسن آنفلوآنزا به بهداری مجلس واکنش‌های بسیاری را در روزهای اخیر به دنبال داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: