کد خبر: ۸۶۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۶
روزنامه الوطن اعلام کرد تیم فوتبال السد قطر در بازی امروز با پرسپولیس به دنبال گرفتن انتقام سال ۲۰۱۸ از این تیم ایرانی است.

روزنامه الوطن: السد به دنبال گرفتن انتقام از پرسپولیس استبه گزارش خبرداغ به نقل  از مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر تاکنون ۶ بار در لیگ قهرمانان آسیا با هم بازی کرده اند. چهار رویارویی دو تیم در سال ۲۰۱۸ رخ داد یعنی سالی که پرسپولیس به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

در آن سال پرسپولیس و السد دو بار در مرحله گروهی با هم بازی کردند که سهم هر کدام یک برد بود. در مرحله نیمه نهایی و پیش از فینال هم پرسپولیس و السد بار دیگر روبرور هم قرار گرفتند. پرسپولیس با برد در بازی رفت و کسب تساوی در بازی برگشت موفق شد السد را حذف کند و راهی فینال شود.

روزنامه «الوطن» قطر در شماره امروز خود و در آستانه هفتمین تقابل السد و پرسپولیس گزارشی را درباره شرایط دو تیم منتشر کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: «السد به چنین مسابقات دشواری عادت کرده است. در دو دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا، السد در مرحله نیمه نهایی حذف شد. در سال ۲۰۱۸ این اتفاق مقابل پرسپولیس رخ داد؛ بنابراین السد با ماموریت انتقام از تیم ایرانی در این دوره استثنایی لیگ قهرمانان بازی می کند بخصوص که این فصل از مسابقات با فصل گذشته متفاوت است زیرا به خاطر شیوع ویروس کرونا فقط یک مسابقه برگزار می شود و خبری از بازی رفت و برگشت نیست. بنابراین اشتباه ممنوع و استفاده از فرصت ها ضروری است و هیچ راهی جز برد نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: