کد خبر: ۸۶۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۹
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: دفاع مقدس یک الگوی کامل از اراده، همت و یکپارچگی ملت برای ایستادگی و موفقیت است که همه اجزای تشکیل‌دهنده این الگو در آن نقش تعیین‌کننده داشتند.

دفاع مقدس یک الگوی کامل از همت و یکپارچگی ملت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک الگوی کامل از اراده، همت و یکپارچگی ملت برای ایستادگی و موفقیت است که همه اجزای تشکیل دهنده این الگو در آن نقش تعیین کننده داشتند.

فرمانده کل ارتش جمهور اسلامی تاکید کرد:  ارتش با کمک سپاه و این دو با بسیج و این سه با جهاد سازندگی و این چهار رکن با پشتیبانی همه جانبه مردم و همه اینها با فرماندهی حضرت امام(ره) روی بومی از غیرت ملی با روح آموزه‌های عاشورایی این معجزه قرن را آفریدند.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه پیروزی در این جنگ نابرابر فتح الفتوح و شبیه معجزه بود اما منظور من از پیروزی در جنگ معجزه قرن نیست، بلکه آن نتایجی است که معادلات راهبردی قرن را تغییر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: