کد خبر: ۸۶۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۶
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش، فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط را بر تلاشگران و مدافعان سلامت در جزیره کیش تبریک گفت.

تقدیر رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از مدافعان سلامت در جزیرهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد رضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با عنایت به فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط، فرصت را غنیمت شمرده تا در این روزهای سخت شیوع بیماری کرونا از سخت کوشی، ممارست و تلاش مجاهدانه همکارانم در رسته بهداشت محیط که الحق در مواجه و مقابله با کووید-19 با تمام توان ایستاده اند، تقدیر نمایم.

وی افزود: در این ایام که تمام جهان درگیر مبارزه با این میهمان ناخوانده هستند، همکاران این حوزه در کنار تمام مدافعان سلامت کشور با تلاش شبانه روزی و با هدف تامین، حفظ و ارتقاء سلامت عموم در بخش های مختلف نقش بسیار چشمگیری را ایفا نموده اند.

وی افزود: با توجه به این که تا مهار کامل این بیماری راه دشواری در پیش رو داریم، به مصداق "لم یشکرالمخلوق لم شکرالخالق" ضمن تقدیر از تلاش مجدانه همکاران و مدافعان سلامت در اقصی نقاط کشور، موفقیت روز افزون این عزیزان در خدمت به مردم شریف و عزیز ایران را از خداوند متعال خواستارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: