کد خبر: ۸۶۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۸
یک روزنامه قطری به تحلیل سناریویی پرداخت که با برد پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف الدحیل قطر را در پی داشت.

الرایه: انتظار می‌رفت پرسپولیس به الشارجه ببازد یا مساوی کند!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، باوجود گذشت دو روز از حذف تیم قدرتمند الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی این تیم از صعود به مرحله بعدی این مسابقات، قطری ها هنوز نتوانسته اند این اتفاق را هضم کنند.

در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، تیم پرسپولیس با چهار گل الشارجه امارات را شکست داد. التعاون عربستان هم با یک گل از سد الدحیل گذشت تا شگفتی بزرگی رقم بزند و به همراه پرسپولیس راهی مرحله بعد شود. 

روزنامه «الرایه» قطر از حذف الدحیل به عنوان «سناریو غیرمنتظره» یاد کرد و در تحلیل این اتفاق نوشت: «در گروه سوم سناریو غیر منتظره ای در هفته پایانی رقم خورد چرا که انتظار می رفت الدحیل که در صدر جدول قرار داشت و تیم الشارجه که با ۶ گل التعاون را شکست داده بود و در رده دوم جای گرفته بود، به مرحله بعد صعود کنند.

همه اعتقاد داشتند التعاون در بازی پایانی مقابل الدحیل با نتیجه سنگینی شکست می خورد و همزمان الشارجه مقابل پرسپولیس پیروز می شود یا به تساوی می رسد. اما سناریو غیر منتظره ای رخ داد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: