کد خبر: ۸۶۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
شاخص های مالی بانک رفاه کارگران در سال گذشته مثبت و روند رو به رشدی را نشان می دهد و امیدواریم در سایه تعامل و همکاری با مجموعه وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی این روند همچنان ادامه پیدا کند.

درجلسه مجمع عمومی صورت گرفت : تقدیرشریعتمداری از بانک رفاه کارگرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی،"محمد شریعتمداری "، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب در جلسه مجمع عمومی بانک رفاه کارگران اظهار داشت: شاخص ها در حوزه جذب منابع و پرداخت تسهیلات به ویژه در حوزه تولید چشمگیر است و با افزایش سرمایه، هم نسبت کفایت سرمایه بانک و رعایت استانداردهای لازم و الزامات بانک مرکزی ارتقا پیدا می کند و هم دامنه خدمات بانک بیش از گذشته افزایش می یابد.
شریعتمداری ادامه داد: بیماری کرونا، شرایط سختی در کشور به وجود آورده، بانک رفاه کارگران در این شرایط ، هزینه های سنگینی پرداخت کرده و جمعی از نیروی انسانی پر تلاش و گرانقدرش را از دست داده است، اما در خدمت رسانی به شهروندان خللی به وجود نیامده که قابل تقدیر است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه بانک رفاه کارگران به خاطر عملکرد و شفافیت در صورت های مالی قدردانی کرد و اظهار داشت: جای خوشحالی و امیدواری است که این بانک و سایر شرکت های سازمان تأمین اجتماعی _ بورسی و غیر بورسی _ صورت های مالی شفافی دارند و این اطلاعات در سامانه کدال در معرض دید و دسترس عموم مردم قرار دارد.
شریعتمداری تاکید کرد: بنابراین شفافیت در عملکرد، نقطه قوت و مثبتی است که باید همواره سرلوحه کارها قرار گیرد.
به رونق تولید و سلامت جامعه کمک کنیم
اسماعیل لله گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران، دیگر سخنران این مجمع بود که به ارائه گزارشی از صورت های مالی در سال گذشته پرداخت و بیان داشت: بانک رفاه کارگران با وجود محدودیت ها و برخی موانع همواره تلاش می کند کیفیت خدمات به شهروندان ارتقا پیدا کند و با وجود نیروهای تحصیل‌کرده و پر تلاش، در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: در حوزه تجهیز منابع، بانک رفاه کارگران اهتمام می ورزد منابع جذب شده را به حوزه های مختلف اقتصادی به ویژه حوزه تولید، اشتغال و حوزه سلامت اختصاص دهد تا با پرداخت تسهیلات، هم به رونق تولید و هم سلامت جامعه کمک شود.
لله گانی تصریح کرد: یکی از مهم ترین حوزه های خدمت رسانی بانک، سازمان تأمین اجتماعی به ویژه بازنشستگان، مستمری بگیران و کارگران است و حرکت در مسیر بهبود وضع رفاهی آن ها و پرداخت تسهیلات در قالب طرح های مختلف، جزو برنامه های اصلی این بانک است.
وی افزایش سرمایه بانک را موضوع مهمی دانست و تصریح کرد: با سرمایه اندک بانک در سال های گذشته، دامنه فعالیت و ارائه خدمت به هموطنان محدود بود، اما با نظر مساعد و موافقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی با افزایش سرمایه، در آینده نزدیک شاهد گسترش خدمات بانک رفاه کارگران خواهیم بود.
مدیر عامل تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های این بانک، شفافیت در عملکردهاست، و تلاش می شود تمامی فعالیت ها و برنامه های بانک در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت مصالح بانک و شفافیت کامل، تحقق پیدا کند.
لله گانی اظهار داشت: اگر امروز بانک رفاه کارگران توانسته است به عنوان بانکی قوی در حوزه های مختلف اقتصادی کشور حضور مؤثری داشته باشد و خدمات مناسبی به مشتریان خود و خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهد، نتیجه تعامل و همکاری های متقابل است که امیدواریم دامنه این همکاری بیش از گذشته گسترش یابد.
پس از بحث و بررسی های لازم، صورت های مالی بانک برای سال مالی منتهی به اسفند ماه 1398 تصویب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: