کد خبر: ۸۶۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۲۶۶
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از مرگ جوان ۲۹ ساله در ایوان بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

مرگ جوان ۲۹ساله بر اثر سقوط از ارتفاعبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از مرگ جوان ۲۹ ساله در ایوان بر اثر سقوط از ارتفاع خبر داد.

سعید عالی پور اظهار کرد: در پی اطلاع خانواده جوان ۲۹ ساله‌ای مبنی بر مفقودیت پسر خانواده موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی و مکان یابی تلفن همراه این جوان، در مدت زمان کوتاهی محل تلفن همراه را شناسایی و به محل اعزام شدند.

عالی پور بیان کرد: پس از جستجوی مأموران در ارتفاعات کوه بانکول، جسد این جوان که برای کوهنوردی و عکسبرداری با دوربینی که به همراه داشت رفته بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اظهار داشت: جسد متوفی برای اقدامات قانونی و تشخیص علت تامه مرگ به پزشکی قانونی دلالت داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: