کد خبر: ۸۶۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۴۴۰
چند طرح ملی در دو حوزه گردشگری و ورزشی تا ساعاتی دیگر با حضور رئیس جمهور و بصورت تصویری (ویدئو کنفرانس) به بهره برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری و ورزشی با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در بیست و پنجمین برنامه افتتاح طرح‌های ملی و جهش تولید، ۱۲ هتل، ۱۷ مجتمع گردشگری و اقامتی، ۲۳ واحد پذیرایی و سفره خانه سنتی، ۵ طرح تفریحی و سرگرمی و ۳۰ اقامتگاه بوم گردی مجموعا با سرمایه گذاری هزار و ۶۸ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و برای هزار و ۷۴۶ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

افتتاح موزه‌های دفاع مقدس ۸ استان با حضور دکتر مونسان

در حوزه ورزشی هم چهار استادیوم ورزشی در سبزوار، نیشابور، خشت کازرون و ملایر، سالن ورزشی سنندج، هتل ورزش گرگان، ۱۰۸ زمین ورزشی و ۲۲۰ خانه ورزش روستایی با سرمایه گذاری ۶۹۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: