کد خبر: ۸۶۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۷
شورای وزیران عربستان اعلام کرد که هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید به عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای و عاری‌سازی منطقه از سلاح کشتار جمعی بینجامد.

هرگونه توافق هسته‌ای جدید با ایران باید به عدم اشاعه بینجامدبه گزارش خبرداغ به نقل از واس، شورای وزیران عربستان اعلام کرد که هرگونه توافق هسته‌ای با ایران باید به عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای و عاری‌سازی منطقه از سلاح کشتار جمعی بینجامد.

این نشست به ریاست «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان برگزار شد.

در این بیانیه با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، آمده است که این توافق باید به «رفتارهای بی‌ثبات کننده ایران و حمایت این کشور از تروریسم در منطقه پرداخته تا مانع اقدام‌های تحریک‌آمیز آن در آینده شود».

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها در گزارش‌های خود تایید کرده است که تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران تحت نظارت این نهاد انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: