کد خبر: ۸۶۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر دوران دفاع مقدس در ابتدای هفته جاری ضمن تماس و گفت و گو با فرزندان و بیت مرحوم آیت الله صانعی ضایعه درگذشت آن «فقیه نواندیش و حق طلب» را تسلیت گفته و برای ایشان رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزو کرده است.

تماس مهندس میرحسین موسوی با بیت آیت الله صانعیمهندس میرحسین موسوی نخست وزیر دوران دفاع مقدس در ابتدای هفته جاری ضمن تماس و گفت و گو با فرزندان و بیت مرحوم آیت الله صانعی ضایعه درگذشت آن «فقیه نواندیش و حق طلب» را تسلیت گفته و برای ایشان رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزو کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، در این تماس مهندس میرحسین موسوی، «آیت الله صانعی را از شاگردان برجسته امام خمینی و فقهای نواندیش و عمیق حوزه علمیه قم» توصیف و ابراز امیدواری کرده «راه ایشان توسط سایر فضلای متفکر دنبال شود»

پیش از این نیز دختران مهندس موسوی در پیام جداگانه، از طرف خود و والدین این درگذشت اندوه‌بار را تسلیت گفته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: