کد خبر: ۸۶۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۳
یک رسانه سعودی از ۶ بازیکن اصلی الاهلی که در آستانه محرومیت در دیدار با استقلال قرار دارند، پرده برداشت.

۶ بازیکن الاهلی در آستانه محرومیتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری دانشجو، سایت «کانون هواداران الاهلی» عربستان خبر داد 6 بازیکن این تیم در دیدار با استقلال با احتمال محرومیت در مرحله یک هشتم نهایی دست و پنجه نرم می کنند.

عبدالباسط هندی، عبدالله حسون،  لوکاس لیما،  علی الاسمری،  سلمان المؤشر و محمد المجحد 6 بازیکن کلیدی در آستانه محرومیت الاهلی هستند. آنها در صورت دریافت کارت زرد در بازی با استقلال بازی مرحله حذفی یک هشتم نهایی را از دست می دهند.

صعود الاهلی به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده به همین خاطر باید ولادان میلوویچ، سرمربی صرب مواظب باشد تا این 6 بازیکن کلیدی اش را از دست دهد، ندهد.

به گزارش فارس، با توجه به دو کارته بودن این 6 بازیکن اصلی به نظر نمی رسد سرمربی صرب در بازی با استقلال که برای آنها تدارکاتی به شمار می آید ریسک کند.

دیدار استقلال با الاهلی فردا(چهارشنبه) ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: