کد خبر: ۸۶۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۴۱۸
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار با الدحیل قطر را از دست داد.

خبر بد برای پرسپولیس در خط حمله/ احتمال دوری بلندمدت آل‌کثیر!به گزارش خبرداغ به نقل ازمهر، عیسی آل کثیر به دلیل ترک خوردگی انگشت پای خود قادر به همراهی پرسپولیس در دیدار امروز مقابل الدحیل قطر نیست.

مهاجم سرخوشان که بلافاصله پس از جذب از سوی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت قادر به پوشیدن کفش استوک ورزشی خود نیست تا کادر فنی پرسپولیس با خبری بد در آستانه دیدار با الدحیل روبرو شوند.

مصدومیت آل کثیر به گونه‌ای است که احتمال دوری او تا ۱۰ روز آینده از تمرینات نیز وجود دارد. با این حال کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است تا بتواند درد او را کاهش داده و سپس شرایط را برای بهبود او فراهم کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ امروز دوشنبه با الدحیل قطر در هفته پنجم از رقابت‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند.

این تیم پیش از مصاف با الدحیل با هفت امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین نماینده قطر نیز ۶ امتیازی است تا در رده سوم بایستد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: