کد خبر: ۸۶۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۵۳۲
خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۹ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۴۴۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ روزی که صفوف خرید محو شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۰ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به ۹ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «فولاد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۴۴۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ثامید» و «ولپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۹۱ میلیارد تومان (۸۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان (۳۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (وملی) به ۳.۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر هیچ گروهی با تقاضای خرید همراه نبوده است.

این جدول حدود ۳۲ درصد از ۱۱ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴۱ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران

صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: