کد خبر: ۸۶۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
تعداد بازدید: ۳۵۱
عضو ارشد سازمان بدر عراق با یادآوری این‌که این کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و کاهش فشار این محدودیت‌ها در کنار تهران باشد.

عراق در مبارزه با تروریست‌های داعش، مدیون ایران استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «محمد مهدی البیاتی» عضو ارشد سازمان بدر عراق با یادآوری این‌که این کشورش در جنگ با داعش مدیون ایران است، از دولت عراق خواست برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و کاهش فشار این محدودیت‌ها در کنار تهران باشد.

وی افزود که به دنبال تحریم‌های اقتصادی تحمیلی و غیرقانونی آمریکا، از شورای امنیت، سازمان ملل و جامعه‌ بین‌الملل می‌خواهم که از ایرانی‌ها حمایت کنند.

البیاتی یادآوری کرد که عراقی‌ها در جنگ با داعش، مدیون ایران هستند، چرا که اگر تجهیزات و فرماندهان آنها نبود، وضعیت عراق ممکن بود به طور متفاوتی رقم بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: