کد خبر: ۸۶۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۹۵
نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تلاش ها و مساعدت های وی در یاری رساندن به سیل زدگان استان قدردانی کرد.

تقدیر نماینده ولی فقیه در لرستان از کمک شریعتمداری به سیل زدگان استانبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، " حجت الاسلام سید احمد شاهرخی " در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات مثبت این وزارتخانه ، وضعیت کار و تولید، اشتغال، بیکاری و سایرمباحث مربوط به زیر ساخت های استان را تشریح کرد و خواستار رفع مشکلات در این زمینه شد .
در این دیدارمباحث مربوط به واحدهای تعطیل شده در استان، طرح های توسعه ای شرکت های زیرمجموعه و سایر بخش های اقتصادی، بحث و بررسی و پیشنهاداتی نیز ارائه شد .
در این دیدار مقرر شد پس از دریافت اطلاعات لازم در این زمینه، هیاتی از معاونین و مدیران سازمان های تابعه به استان اعزام شوند تا ضمن بررسی شرایط استان ، در این خصوص تصمیمات لازم گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: