کد خبر: ۸۶۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:سه پروژه بیمارستانی در استان‌های گیلان، مازندران و کردستان با دستور رئیس جمهوری بصورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از سه پروژه بیمارستانی با دستور رئیس‌جمهوری/ ۴بیمارستان دیگر بزودی بهره‌بردای می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه مراسم بهره برداری از بیمارستان های تالش، بهشهر و سقز گفت: با بهره برداری از این سه بیمارستان با ۵۱ هزار مترمربع زیربنا ۶۹۰ تخت به مجموع تخت های درمانی کشور اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: برای ساخت بیمارستان های ۲۳۱ تختخوابی تالش، ۲۲۴ تختخوابی بهشهر و ۲۳۵ تختخوابی سقز در مجموع ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

علیزداه با اشاره به بهره برداری بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی بروجن در تیرماه گذشته با ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا از برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی برای تکمیل و تحویل ۱۴ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت:افزون بر چهار بیمارستان بروجن، تالش، بهشهر و سقز که به بهره برداری رسیده اند،  بیمارستان های ۲۲۲ تختخوابی سراوان، ۱۳۲ تختخوابی لنگرود، ۱۴۹ تختخوابی  زرند و ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان تحویل وزارت بهداشت داده شده است و در مراحل نهایی تجهیز هستند.

معاون  وزیر راه و شهرسازی تأکیدکرد:تلاش می کنیم ۶ پروژه بیمارستانی باقی مانده نیز در موعد مقرر آماده تحویل و تجهیز شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: