کد خبر: ۸۶۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۳
وکیل مدافع مالباختگان شرکت آذربایجان خودرو گفت: حسب دادنامه قطعی صادره تخلف شرکت آذربایجان خودرو محرز شده و به انجام تعهد و ایفای تعهد حسب قراردادهای فی مابین با موکلان و مشتریان محکوم شده است.

تخلف شرکت آذربایجان خودرو محرز شد/ شرکت به تحویل خودرو مطابق قرارداد محکوم شدبه گزارش خبرداغ، رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مدافع مالباختگان شرکت آذربایجان خودرو در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این پرونده، اظهار کرد: دیروز شعبه پنجم تجدیدنظر سازمان تعزیرات استان تهران دادنامه قطعی را در خصوص حواله‌داران و شکات پرونده آذربایجان خودرو رسماً‌ به من به عنوان وکیل مالباختگان و شکات اعلام کرد.

وی افزود: خوشبختانه حسب دادنامه قطعی صادره تخلف شرکت آذربایجان خودرو محرز شده و به انجام تعهد و ایفای تعهد حسب قراردادهای فی مابین با موکلان و مشتریان محکوم شده یعنی شرکت آذربایجان خودرو محکوم شده است به تحویل خودرو مطابق قرارداد با موکلان که این اقدام صورت گرفته گام مؤثری در جهت احقاق حقوق حواله‌داران و مشتریان شرکت آذربایجان خودرو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: