کد خبر: ۸۶۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۵۷
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ارتحال عالم ربانی " حضرت آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی" را تسلیت گفت.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی درگذشت آیت‌الله صانعی را تسلیت گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی متن پیام " محمدشریعتمداری " به شرح زیراست :
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی " حضرت آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی" رضوان الله تعالی علیه ، موجب تاثر گردید.
آن فقیه عالیقدر که توفیق درس‌آموزی در مکتب حضرت امام خمینی(ره) را داشت و از یاران صدیق ایشان بود ، عمر پر برکت خود را صرف خدمت در مسوولیت‌های مختلف به نظام‌ ، اسلام و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام ) کرد و آثار ارزشمند و ماندگاری از خود باقی گذاشت
بی‌شک تلاش های ایشان در عرصه مسئولیتهای سنگینی همچون دادستانی کل کشور وهم عرصه فقاهت همواره در حافظه تاریخی مردم باقی خواهد ماند.
اینجانب ،ضایعه رحلت این عالم وارسته را به شاگردان، بیت مکرم و به ویژ ه برادر بزرگوار ایشان آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع)، برای آن عالم بزرگوار علوّ درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: