کد خبر: ۸۶۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۵
ربیعی در پویش مومنانه جامعه وزنه‌برداری کشور:
سخنگوی دولت در پویش کمک مومنانه خانواده وزنه‌برداری آنچه جامعه ما نیاز دارد قهرمان است، اظهار داشت: آنهایی که در غم و شادی کنار مردم هستند. سلبریتی‌ها جایگاه خودشان را دارند اما جامعه ما قهرمان می‌خواهد.

سلبریتی‌ها جایگاه خودشان را دارند اما جامعه ما قهرمان می‌خواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، "علی ربیعی" در حاشیه مراسم پویش کمک مومنانه خانواده وزنه‌برداری برای کمک به نیازمندان بیان کرد: از طرف همکارانم در هیات دولت از این کار نیک تشکر و قدردانی می‌کنم. سه وزنه بردار با فروش مدال های خود کار خوبی انجام می دهند. من قبل از آغاز مراسم به محمد نصیری گفتم که با دیدن حرکاتش ذوق می‌کردیم. وقتی سنگین‌ترین وزنه‌ها در مسابقات بالا می‌رفت ما بسیار خوشحال می‌شدیم. آنچه جامعه ما نیاز دارد قهرمان است؛ آنهایی که در غم و شادی کنار مردم هستند. سلبریتی‌ها جایگاه خودشان را دارند اما جامعه ما قهرمان می‌خواهد.
وی افزود: هیچ دوره‌ای مانند امروز مردم ما نیاز به همراهی ندارند. کمک مومنانه همیشه در سنت دیرینه ایران بوده است. زندگی مردم سخت شده و تحریم‌ها فشار زیادی به آنها وارد کرده است. دولت مانند ورزشکاران در حال مهار وزنه سخت مشکلات است.

ربیعی اظهار داشت: امروز مهمترین نیاز جامعه ما در کنار هم بودن است. از بهداد سلیمی، الهام حسینی و محسن بیرانوند تشکر می کنم و من نیز به سهم خودم ۱۰ میلیون تومان کمک می‌کنم و برای هر مدالی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌پردازم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: