کد خبر: ۸۶۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۲۱۶
معاون آب و آبفای وزیر نیرو، گفت: با توجه به فعالیت‌های مد نظر برای شبکه آب و فاضلاب اهواز، پیش‌بینی می‌شود که عملیات عمرانی برای حل مشکلات از اواسط مهرماه آغاز شود.

واریز ۲۷۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای حل مشکل فاضلاب اهوازبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : قاسم تقی‌زاده خامسی، معاون آب و آبفای وزیر نیرو ضمن اشاره به استقرار مدیریت یکپارچه حوضه‌های آبریز در کشور، گفت: استقرار مدیریت یکپارچه حوضه‌های آبریز یک ضرورت برای مدیریت منابع آب کشور به حساب می‌آید و نیازمند تجمیع تجارب گذشته در حوزه‌های مختلف حکمرانی است.

* فرصت یکپارچه‌سازی مدیریت حوضه‌های آبریز در سال‌ پایانی دولت‌ها است

مدیرعامل جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران، در تشریح لزوم استفاده از تجربیات گذشته به منظور پیاده‌سازی مدیریت یکپارچه حوضه‌های آبریز، تصریح کرد: فرصت یکپارچه‌سازی مدیریت حوضه‌های آبریز و استقرار آن در سال‌ پایانی دولت‌هاست، زیرا تجربه لازم برای مدیران سطح یک ایجاد شده و با استفاده از تجمیع تجارب باید نسبت به استقرار مدیریت به هم پیوسته حوضه‌های آبریز اقدام کرد.

وی ضمن اشاره به پرداخت ۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات آب و فاضلاب شهر اهواز، گفت: با دستور مقام معظم رهبری برداشت این رقم از صندوق توسعه ملی انجام شد و طبق آخرین اطلاعات بنده نزدیک به ۲۷۰ میلیارد تومان از مبلغ ۵۰ میلیون یورو برای شروع فعالیت واریز شده است.

*آغاز عملیات عمرانی حل مشکلات شبکه آب و فاضلاب اهواز از اواسط مهرماه

تقی‌زاده خامسی، در تشریح برنامه‌های وزارت نیرو برای بهبود عملکرد شبکه آب و فاضلاب شهر اهواز، اظهار داشت: پس از تامین بودجه لازم برای حل مشکلات آب و فاضلاب شهر اهواز، اسناد مناقصه برای آغاز فعالیت عمرانی تهیه شده و فرآینده انتخاب پیمانکار در دستور کار است.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو، با اشاره به زمان آغاز فعالیت عمرانی به منظور رفع مشکلات شبکه آب و فاضلاب شهر اهواز، گفت: با توجه به فعالیت‌های مد نظر برای حل مشکلات مذکور، پیش‌بینی می‌شود که عملیات عمرانی برای حل مشکلات شبکه آب و فاضلاب از اواسط مهرماه آغاز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: