کد خبر: ۸۶۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۱۷۸
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: در سفر به دوحه هم تیم را همراهی می کنم و مشکلی برای این 4 بازی ندارم ولی قطعا از استقلال جدا می شوم تا فصل بعد بازی کنم.

پیشنهاد استقلال خوب بود، ولی نمی‌مانم/ از هیچکس دلخور نیستم/ لیاقتم یک سال دوری از فوتبال نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از  دانشجو، یکی از نقاط ضعف فاحش تیم استقلال در فصل نوزدهم لیگ برتر دروازه بانی این تیم بود. آنجایی که تیم سقوط کرده چپارس جنوبی جم با 30 گل خورده به دسته یک رفت ولی استقلال با 31 گل خورده در رده دومی ایستاد! گرچه بخشی از این موضوع به نبود ترکیب ثابت در خط دفاعی هم ربط داشت ولی در کل حسینی به ویژه در دیدار فینال جام حذفی گلهایی خورد که از دروازه بانی که روزی کاندیدای پوشیدن دستکش های تیم ملی بود بعید به نظر می رسید.

حسین پورحمیدی در گفت و گو با دانشجو، درباره این موضوع و اینکه مسئولان استقلال اعلام کردند قراردادش را به مدت دو سال دیگر تمدید کرده اند اظهار داشت: اصلا چنین چیزی درست نیست. من با مسئولان باشگاه صحبت کردم و اتفاقا پیشنهاد مالی خوبی هم دادند و قراردادم را به چند برابر افزایش دادند ولی من با در نظر گرفتن این موضوع که حسینی و مظاهری هم در تیم هستند مطمئن شدم که فصل بعد باز هم هرگز فرصتی برای بازی پیدا نخواهم کرد برای همین تصمیم دارم از استقلال جدا شوم.

وی افزود: در حال حاضر هم مدیربرنامه ام یک پیشنهاد لیگ برتری در دست دارد و با توجه به بند فسخ قرارداد یکطرفه می توانم راحت از استقلال جدا شوم. البته از لطف مسئولان استقلال هم ممنونم و امیدوارم روزی بتوانم برای این تیم و هوادارانش بازی کنم. این فصل هم خیلی دوست داشتم برای استقلال بازی کنم و حداقل برای یکبار هم که شده به طرفداران مان نشان بدهم که بازیکنی نیستم که صفر بازی داشته باشد ولی هرگز حتی در جام حذفی روبروی گل‎ریحان هم این فرصت را به من ندادند.

دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان گفت: در لیگ هجدهم و از وقتی که من برای تیم استقلال خوزستان بازی کردم تعداد گلهای خورده تیم‎مان خیلی خیلی کم شد و چند پنالتی هم برای تیم گرفتم ولی چون در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست داده بودیم به دسته یک سقوط کردیم و من تجربه بازی در لیگ برتر را هم دارم و حالا می خواهم بازی کنم.

پورحمیدی اضافه کرد: از 5 بازی جام حذفی، 4 بازی لیگ قهرمانان(2بازی پلی آف و دو بازی مرحله گروهی) و 30 هفته لیگ برتر یک بار هم به میدان نرفتم و امیدوارم حالا که در حال جدا شدن از استقلال هستم لااقل در دوحه یکی دو بازی به من فرصت بدهند تا خودم را نشان بدهم ولی اگر نشد هم ناراحت نیستم چون به هر حال بودن در استقلال و کنار تیمی که از 5 سالگی عاشقانه دوستش داشتم برایم روزهای خاطره انگیزی را رقم زد.

وی در پایان گفت: نه با سید حسین حسینی مشکل دارم و نه با آقا بهزاد و نه از آقا فرهاد (مجیدی) دلخورم. قطعا آنها صلاح دانسته اند که همه مسابقات را با یک دروازه بان انجام بدهند. اتفاقا درسهای زیادی در استقلال یاد گرفتم ولی از صمیم قلب دوست دارم جایی باشم که بازی کنم و هواداران استقلال ببینند لیاقتم یک سال دوری مطلق از فوتبال نبوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: