کد خبر: ۸۶۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
نماینده مردم ملکان در مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای تشویق زاد و ولد خبر داد.

سهام عدالت تشویقی برای خانوارهای پرجمعیتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سیدعلی موسوی، نماینده مردم ملکان در مجلس اظهار کرد: در طرحی که اخیرا برای تشویق افزایش جمعیت و زاد و ولد تدوین کردیم پیش‌بینی شده که بنیادملی جمعیت تشکیل شود که تمام بحث‌های ستادی مربوط به هدایت نهادها و سازمان‌های مختلف برای افزایش جمعیت را انجام دهد و به عنوان ستاد اجرایی افزایش جمعیت فعالیت کند.

وی افزود: در این طرح پیش‌بینی شده که برای تشویق افزایش زاد و ولد، برای فرزند سوم و چهارم به بعد سهامی از شرکت‌های معتبر دولتی از جمله پالایشگاه و پتروشیمی‌ها به عنوان «سهام آیندگان» تخصیص داده شود که این سهام مختص به فرزندان سوم و چهارم به بعد است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه براساس این طرح معاونت جدیدی در ریاست جمهوری به عنوان افزایش جمعیت تعریف می‌شود، گفت: با اعضای کمیسیون فرهنگی مشورت کردیم که این احکام در طرح جمعیت و خانواده ادغام شود و در غیر اینصورت طرح جدیدی ارائه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: