کد خبر: ۸۶۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۵۹۹
اینکه سهام ETF دوم دولت به نام پالایشی یکم یا به اصطلاح دارادوم ارزش خرید دارد برای بسیاری از مردم سوال است.
آیا دارا دوم ارزش خرید دارد؟ / ۸ دلیل برای سوددهی «پالایشی یکم»به گزارش خبرداغ به نقل از  دانشجو- سینا احدیان؛ با توجه به شیوع کرونا و اثرات آن بر درآمد‌های صادراتی و مالیاتی کشور و همچنین تشدید تحریم‌های نفتی در دو سال اخیر و حذف درآمد‌های نفتی از منابع درآمدی دولت که اخیرا رئیس سازمان برنامه و بودجه در اظهار نظری عجیب (که با درست و غلطش در اینجا کار نداریم) به آن اشاره کرد و گفت: «اجازه فروش یک قطره نفت را هم به ما نمی‌دهند» کسری بودجه‌ای بیش از سال‌های گذشته برای دولت ایجاد شد که برای جبران آن و همچنین به جهت مولد سازی و فروش بخشی از سهام شرکت‌های دولتی قرار شد تا در قالب صندوق‌های قابل معامله در بورس درآمدی بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از این طریق کسب شود.

به همین منظور دولت برنامه ریزی کرد تا طی سال ۹۹ در سه مرحله سهام شرکت‌های دولتی را در بورس به فرم صندوق‌های‌ای تی اف با ترکیب ذیل ارائه کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: