کد خبر: ۸۶۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۶۲۰
سرمربی استقلال طی تماسی با علی دشتی از این بازیکن خواست با توجه به شرایط این تیم بعد از بسته شدن ‌پنجره نقل و انتقالات، آنها را در آسیا همراهی کند.

بازگشت موقت مهاجم جدایی‌طلب به استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سرمربی استقلال طی تماسی با علی دشتی از این بازیکن خواست با توجه به شرایط این تیم بعد از بسته شدن ‌پنجره نقل و انتقالات، آنها را در آسیا همراهی کند.

 

علی دشتی نخستین بازیکن استقلال در لیگ نوزدهم بود که خیلی زود ساز جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان پایتخت را کوک کرد و پیش از فینال جام حذفی اخباری درباره جدایی او مطرح شد؛ دشتی که به باشگاه استقلال مراجعه کرده و درخواست داشته قراردادش را فسخ کند تا در لیگ بیستم در تیمی دیگر توپ بزند، احتمالا تصمیمش تغییر خواهد کرد. چرا که مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و شرایط لیست استقلال با دشتی تماس گرفته و از وی خواسته در تورنمنت پیش‌روی در کنار آبی‌ها باشد؛ مربی استقلال به علی دشتی اعلام کرده که پس از اتمام مسابقات آسیایی، باشگاه استقلال بدون دردسری برای این وینگر سرعتی، رضایت‌نامه‌اش صادر خواهد شد.

 

با این اوصاف به احتمال فراوان از فردا علی دشتی در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند تا آخرین روزهای خود در این تیم را این‌گونه پشت سر بگذارد و پس از پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، احتمالا استقلال را به مقصدی دیگر ترک کند تا در لیگ بیستم فرصت بازی بیشتری پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: