کد خبر: ۸۶۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۳۷۹
با صدور حکمی از سوی رحمانی فضلی صورت گرفت؛
وزیر کشور مدیرکل جدید دفتر تقسیمات کشوری را منصوب کرد.

انتصاب زهرا احمدی به سمت مدیرکل تقسیمات کشوریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ؛ در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به خانم زهرا احمدی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون سیاسی به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری منصوب می شوید.

در ادامه این حکم؛ بررسی و تهیه طرح های توجیهی برای ارتقای سطح تقسیماتی مناطق برابر ضوابط و قوانین موضوعه و در راستای رشد و توسعه متوازن و بسط عدالت اجتماعی، ساماندهی و برقراری نظام مطلوب تقسیمات کشوری، کدگذاری و یکسان سازی عناصر و واحدهای تقسیماتی و استفاده از دانش و فن آوری های نوین و به روز و پیگیری لایحه جامع تقسیمات کشوری از جمله اموری برشمرده شده است که اهتمام و تلاش مدیر کل جدید دفتر تقسیمات کشوری برای تحقق آن، با استعانت از درگاه خداوند قادر متعال و ضمن استفاده از توان و همفکری سایر دست اندرکاران و از طریق برنامه برنامه ریزی هدفمند و مبتنی بر اصول و در چارچوب سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید، مورد انتظار وزیر کشور است.

شایان ذکر است، خانم زهرا احمدی کارشناس ارشد حوزه جفرافیا و برنامه ریزی که امروز با حکم وزیر کشور، رسماً مسئولیت دفتر تقسیمات کشوری را بر عهده گرفت، قریب به سه دهه مستمراً در دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور خدمت کرده و پیش از این ریاست گروه مطالعات تقسیماتی را بر عهده داشته است. در پی این انتصاب، دکتر سید سعید جلالی که از بهمن ماه ۱۳۹۵ به عنوان مدیرکل تقسیمات کشوری انتخاب شد و تا کنون مسئولیت این دفتر را بر عهده داشت، به عنوان مشاور وزیر کشور منصوب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: